Nabídka služeb

Jsme zde pro Vás již 27 let. Využijte naše zkušenosti!

  • Zpracování dat

    správa a vyhodnocení dat

  • služby call centra

    zákaznická řešení na míru

  • Telefonický servis

    zákaznické průzkumy, telemarketing aj.

  • Přímý marketing

    rychlá a účinná nabídka

  • Administrativní servis

    zpracování mzdových a personálních agend

  • Zásilkové služby

    včetně zpracování zpětných zásilek a reklamací

  • Telefonní služby

    pro zásilkové obchody

  • Produktový servis

    doprava a skladování

Zpracování dat

Kompletní správa a vyhodnocení dat o zákaznících, dodavatelích i produktech

Naše firma se již od roku 1992 zabývá pořizováním zákaznických objednávek, např. OTTO ČR, WITT DE, WITT International, Ambria, Creation L, Sieh An!, Ambria. Pro tyto klienty, spadající do skupiny OTTO Group – po Amazonu největší internetový prodejce v Německu a Rakousku, zpracujeme ročně kolem 1,6 milionu objednávek.

Zajišťujeme

  • Pořizování zákaznických objednávek
  • Aktualizace databází, přepis dat do databáze
  • Příjem a vyhodnocování korespondence včetně reklamací

Pro úspěšnou komunikaci se zákazníkem i získávání nových potenciálních zákazníků jsou důležitá správná a kvalitní data. Data, která již máme v našich databázích delší dobu, zastarávají. Proto je důležité pro úspěšný marketing svá data v pravidelných intervalech obnovovat. Aktualizace zabírá spoustu Vašeho času, který můžete věnovat rozvoji Vaší firmy. Firma Vlková Partners Vám nabízí zjištění skutečného stavu s následnou úpravou Vaší databáze dle skutečnosti. Při manipulaci s Vaší databází zaručujeme 100% ochranu dat.

Call centrum

V oblasti telemarketingu a zákaznického servisu máme bohaté a dlouholeté zkušenosti

ZÁKAZNICKÁ ŘEŠENÍ NA MÍRU

Naše call-centrum se zabývá mnoha oblastmi kontaktu se současnými klienty i potencionálními zákazníky. Operátoři se věnují firemním zákazníkům, telefonnímu prodeji a navíc poskytují technickou podporu. Aby operátor mohl pohotově reagovat na veškeré dotazy zákazníků, prochází pravidelným produktovým školením nabízených produktů či služeb.

PROŠKOLENÝ TÝM OPERÁTORŮ

Náš zákazník oceňuje především vstřícnost a ochotu vždy profesionálně přistupujícího týmu.

  • spokojenost zákazníka
  • kvalitně vyškolený tým telefonních operátorů
  • pohotovost a motivace operátora
  • aktualizovaná databáze informací o zákazníkovi

ZÁSILKOVÁ SLUŽBA

Zavedení zásilkové služby na český trh a její provozování

RYCHLOST – ZKUŠENOST – FLEXIBILITA

Zavedení a provozování zásilkového domu na českém trhu – od A až po Zet. Vaši počáteční myšlenku a námi provedenou realizaci dělí jen krátký časový úsek – jsme rychlí, zkušení, flexibilní.

Na českém trhu jsme rozbíhali i některé zásilkové obchody skupiny OTTO Group,  po Amazonu druhého největšího online prodejce na německém a rakouském trhu.

LOGISTIKA NA MÍRU

  • skladování zboží
  • balení dle objednávky
  • rozesílání zásilek zákazníkům
  • příjem vráceného zboží

KONTAKTY

Těšíme se na Vaše poptávky

Vlková Partners s.r.o.

tř. 5. května 714, 349 01 Stříbro

Telefon +420 374 622 763
Provozní doba po-pá 8.00-15.00

Kontaktní osoba

Ing. Eva Vlková – jednatelka
Telefon +420 776 252 525
E-mail e.vlkova@vlkovapartners.cz

Kontaktní osoba

Monika Suchnová – vedoucí provozu
Telefon +420 702 063 657, 606 241 807
E-mail vedouciprovozu@vlkovapartners.cz

Kontaktní formulář

© 2020 FineNet – Na netu v pohodě